Pages

Camfrog Video Chat Official General Room
K_U_A_L_A__L_U_M_P_U_R

[GET THIS]

Tuesday 22 October 2013

Words of the Main Owner

Assalamualaikum w.b.t,

http://klcamfrog.blogspot.com/2013/10/words-of-main-owner.html
Apa khabar camfroger sekalian? Semoga saat anda membaca entri ini, anda berada dalam keadaan sihat walafiat dan sihat sejahtera. Amin.

Buat pertama kalinya, serba sedikit kata-kata daripada saya (Main Owner) room K_U_A_L_A__L_U_M_P_U_R buat teman-teman camfroger sekalian.

Room Kuala Lumpur telah mengalami beberapa revolusi dan perubahan sejak ditubuhkan pada awalnya. Silih berganti main owner termasuk owner, begitu juga dengan nama room itu sendiri. Akhirnya, pada awal September 2013, secara rasminya saya bersama isteri telah mengambil alih room K_U_A_L_A__L_U_M_P_U_R setelah hampir sebulan room ini telah lock off dan lock on.

Walau bagaimanapun, apa pun jua hal yang berlaku pada masa lampau, tidak melunturkan semangat saya untuk meneruskan legasi kewujudan room ini dalam arena camfrog live chatting.

Pentadbiran baru tentunya mempunyai ahli pentadbir yang baru, maka peraturan juga dikemaskini. Setiap room juga mempunyai cara, style, peraturan dan objektif yang tersendiri bergantung kepada kehendak setiap main owner. Sebagai users, friends, operators, opplus's malahan owner yang terlantik juga harus menghormati kehendak main owner setiap room.

Room K_U_A_L_A__L_U_M_P_U_R  adalah room general 100% bertemakan Santai dan Sempoi. Namun begitu, gelagat si "budak nakal" dalam camfrog diakui sukar diatasi. Itulah hakikat. Namun saya suka mengambil pendekatan yang positif berkaitan hal-hal pengurusan room. 

Pembentukkan sahsiah rohani camfroger memerlukan masa serta bergantung kepada kematangan individu itu sendiri.

Mempunyai impian untuk mengekalkan kewujudan room ini agar terus berkekalan sambil menyediakan platform bagi membina sebuah ikatan persahabatan yang tulus dan saling-menghormati diantara satu dengan lain, kadangkala "memerlukan sedikit pengorbanan".

Users datang dan pergi. Mana yang tidak mematuhi peraturan room ini pastinya akan di"kick" atau yang melampui batas 100% general pastinya di"banned". Itu adalah lumrah camfrog

Banyak tidak bererti bagus dan kurang bukan bererti tidak popular.

Namun saya berpendapat, hormat adalah elemen pertama yang saya dan isteri inginkan. Selain itu, dari segi pengurusan room, segala kesulitan yang timbul, tidak perlu diketahui oleh users (orang luar). Siapapun yang tidak menghormati peraturan room dan teman-teman di dalam room, maka "mereka" tidak perlu berada di dalam room. Itulah prinsip saya dan isteri dalam mentadbir room K_U_A_L_A__L_U_M_P_U_R.

Owner itu Allah, Opplus itu Al-Quran dan Sunnah, Operator itu main owner, Friends itu sahabat dan Users itu adalah camfroger.

Salam Muhibbah dari Main Owner
anugthombak & anugth0mbak

No comments :

Member